söndag 22 januari 2012

Jag har pissat på mig...


Nån som kommer ihåg filmen "Dansar med vargar?"
Sekvensen när John Dunbar(Kevin Costner) besöker befälhavaren i det sista forten, den sista posteringen innan vildmarken. En befälhavare som är på väg att bryta ihop och beter sig allmänt lustigt.
Han sa, ungefär: Medan urinen rann genom byxorna och ner på golvet i en liten pöl.
"Jag har pissat på mig och det finns absolut ingenting jag kan göra åt det."
Därefter tar han upp pistolen och skjuter huvudet av sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar