The Secret Life Of The Holy Spook
Din röst i natten...
söndag 5 februari 2012
Så skoj...
Sverige vann bandy-VM idag.
Så skoj...
...eller inte.
Kanske går jag och köper knark istället.
Moffar i mig två jävla nålar i venerna tills jag hamnar i koma.
Det är nog lite roligare...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar