söndag 5 februari 2012

Så skoj...


Sverige vann bandy-VM idag.
Så skoj...

...eller inte.

Kanske går jag och köper knark istället.
Moffar i mig två jävla nålar i venerna tills jag hamnar i koma.
Det är nog lite roligare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar