tisdag 17 juli 2012

En ny meningslös start?


Den här bloggen började den 20 januari i år och avslutades den 5 februari.
Nu är det sommar och människor borde vara på bättre humör. Vad det nu har med saken att göra.
Ingenting.
Men regnet sveper över landet och gullisar lägger ut jordgubbstårtor på facebook.
Det perfekta livet i en perfekt värld av lyckliga facebookare...
Men jag gillar små gulliga valpar.
Ni kommer inte gilla mig. Kanske kan ni hata.
Men tro ingenting för jag har en härlig kompis som kan komma att ordförgöra er.
Å min pappa är sjökapten...
När jag nu lägger ut igen gör jag det i förvissningen om att det ska hålla lite längre.
Ängeln på vänstra axeln vill lägga ner. Djävulen på högra går ner i "Princespagat" å kör.
Som poeten Bob Hansson en gång sa:
Lägg er ner i gräset och rikta anus mot solen å bara kööör...
Eller nått sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar