lördag 21 juli 2012
Det är en katastrof...
Enligt diverse människor är...
-Det katastrof när IFK Blåvitt förlorar en fotbollsmatch mot Gefle med 5-0.
-Det katastrof när inbördeskriget i Syrien bara blir allt mer barbariskt för varje dag.
-Det katastrof när en 24-åring går in i en biografsalong och skjuter ihjäl en massa oskyldiga människor i Denver, USA.
-Det katastrof för Sveriges bönder att det regnar så mycket att skörden förstörs.
-Det katastrof om Sverige inte går vidare i den där internationella melodifestivalen.
-Det katastrof för semesterfirarna att vädret i sommar varit en katastrof.
Perspektiv...
?
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar